10(!) Kitap Mimi

30 Mart 2015

Sevgili kitapkurdu arkadaşım Ahu beni etiketlemiş. Hem de asla hayır diyemeyeceğim bir konu ile ilgili. Hemde kitaplar ile güzel bir mimde. On sevdiğimiz kitabı sayıyormuşuz. Yapmayin, etmeyin arkadaşlar. Ben bir çok kitabı çok seviyorum ve 'en sevdiklerin hangisi' denince kan ter içinde kalırım. En azından sandimizi deneyelim :)

Bir de, ben bu blog dünyasının azıcık acemisiyim, pek de anlamam böyle şeylerden, ama 'katılmayanı dövüyorlar' diye tehdit etti Ahu :)

1. Franz Kafka - Dava
2. Bertolt Brecht - Der gute Mensch von Sezuan
3. Ayfer Tunç - Ömür Diyorlar Buna
4. Ahmed Arif - Leylim Leylim / Leyla Erbil'e mektuplar
5. Johann Wolfgang von Goethe - Faust
6. Agatha Christie - On Küçük Zenci
7. Agatha Christie - Doğu Ekspresi'nde Cinayet
8. Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
9. E. T. A. Hoffmann - Der Sandmann ('kum adam')
10. Oruç Aruoba - De ki İste

(Liste sıralamasının herhangi bir anlamı yok. Bir ranking değil bu.)

3 yorum:

  1. Tesekkür ederim canim katildigin icin. Bence mimler böyle güzel olunca bloga canlilik katiyor.

    YanıtlaSil
  2. Güzel tercihker cnm. Ben de yazdim simdi...

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim canim, severek katildim :)

    YanıtlaSil