ses seda

6 Mart 2015

Arkadaşlar merhaba!

Ben hep çok konuşan, çok anlatan bir çocuk, ergen ve yetişkin bir birey oldum. Bir şey anlatmaya, fikrimi beyan etmeye başladım mı, susturabilene aşk olsun. Bundan utandım mi? Hayır. Çünkü bundan hoşlanmayanlar olduğu kadar, bu yanımı sevenler de var. Onlar, benim kendimi hatasız, uzun ama kırmadan, karşımdakini önemsediğimden kelimeleri iyi seçtiğimi bilirler. Benim için önemli bunu başarabilmek, umarım başarabiliyorumdur da.
Gel gelelim ses seda'nın sözlükteki tanımına: haber, iz, alamet, belirti vs.
İstedim ki zamanla burada bir 'ses seda çıksın' benden. Gönlümden geçenler, hayatıma dokunanlar burada yankı bulsun, kelimeler ses seda olsun. Bir de sizin gönlünüzden geçenlere de ses seda olabilirsem, o zaman pek bir bahtiyar olurum.
Işte bu yüzden de 'ses seda'!

Kitap okumayı, fotoğraf çekmeyi, yeni ve şirin yerler keşfetmeyi, bazen esince kağıt-kalemle bir şeyler karalamayı pek seviyorum. Bu yüzden zamanla bu konulara ilişkin paylaşımlar yapmak istiyorum.

2 yorum:

  1. Hadi bakalim. Bismillah ile basla :) Severek okuyacagim bir blog olacak ve asla birakmaman dilegim ile.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederim, umarim öyle olur, zamanla artacak umarim :)

    YanıtlaSil