Okudum: 10 Amazon. Yüksek Doz Yaşam

13 Ocak 2016

10 Amazon'un hikayesini aylardır okumak istiyor, ama bir türlü kitabı almak nasip olmuyordu. Sevgili arkadaşım Tuğçe okurken, bana da ödünç verip veremeyeceğini sormamla başladı okuma serüvenim.



10 tane farklı yaş grubundan kadının kaleminden, kanser hastalığına karşı verdikleri mücadeleyi öğreniyoruz. Okurken zorlandığım, gözyaşlarıma hakim olamadığım, burnumu çeke çeke bir sayfadan diğerine geçtiğim bir kitap oldu. Hepsinin hikayesi derinden yaraladı beni. Yaşananları, edinen tecrübeleri okudukça kendime de sorular sormadım ve sorgulamadım değil.
Kitaptan bahsederken bile içimin bir tuhaf olduğunu, kelimelerimin yetmediğini fark ediyorum. O sebeple daha fazla yorumlamakta büyük zorluk yaşıyorum.
Duygu ve güçlülük bakımından herkesin okuyabileceği bir kitap olmadığını, anlatılanların insanı tuhaf hissettirdiğini ve de okumak isteyenlerin toplu taşımada okuma gafletine düşmemesi (veya o gaflete düşün ama duygularınıza hakim olamayabilirsiniz...) gerektiğini belirtmek isterim.





1 yorum: