Gabriel García Marquez - Kolera Günlerinde Aşk

19 Mayıs 2016

Kolera Günlerinde Aşk'ı okurken anladım ki bu zaman ve özveri gerektiren bir kitap. Ayak üstü, yolculuk esnasında vs okunmayı kesinlikle hakeden bir kitap değil. Yolculuk esnasında okumamla evde sakin kafayla okumam arasında bir uçurum olduğunu gözlemledim. Okuması zor ve bir o kadar da güzel bir kitap Kolera Günlerinde Aşk. 




Açıkçası daha fazla merak uyandırmak adına detaylıca yorum yapmayacağım ama şunu söylemezsem kesinlikle edemem: uzun zamandır hiç bir aşk hikayesi beni bu denli etkilememişti. Ömürlük aşk denir ya; işte anlatılan tam da bu. 

Fazla romantik, ama rahatsız edecek abartıdan kesinlikle uzak. Okudum ve okurken öyle bir etkilendim ki kelimelere dökmekte zorlanıyorum. 


Okuyunuz efendim, asla okumaktan pişmanlık duymayacağınız bir eser bu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder