Kitap zinciri ve biten bir zincirin ardından

12 Şubat 2016

Bundan neredeyse tam bir yıl önce Ayfer Tunç'un Ömür Diyorlar Buna isimli kitabını okurken çok beğenmiş, çok etkilenmiş ve kitabı özel kitaplarım arasına almıştım.
Bunda en büyük neden; anlatılan öykülerin yaşanmış hayat hikayelerinden alıntı olmasıydı. İçimi ısıtan sıcacık bir kitaptı. Adeta Yeşilçam filmi izlemek gibiydi.

Kitap dostlarımla aramızda yaptığımız kitap zinciri'nde sıra bana gelince seçeceğim kitap aslında çoktan belliydi. Tabii ki Ayfer Tunç olacaktı. 
Şimdi, zincirimi başlatalı 21 hafta olmuşken; 10 kitap sever, sayısız şehir, hatta iki kıta, iki ülke dolaşan kitabım birbirinden güzel ve anlamlı notlar ve jestlerle beraber bana geri döndü. 
Beni en mutlu eden ise herkesin en az benim kadar kitabı beğenmiş olmasıydı. İnsan daha fazla ne ister?! 

'Bitmez tükenmez bir dert, ömür diyorlar buna'




1 yorum:

  1. Gercekten cok güzel bir kitapti. Tesekkür ediyorum sana tekrar paylastigin icin. Ilk hikayeyi cok begenmistim ben. Ayfer Tunc ile de tanistim bu sayede. Görüsürüz.

    YanıtlaSil